"Pokaż mi swoją swastykę..."czyli warstwa ideologiczno symboliczna Azowa/reszty

Dyskusje na temat sytuacji kryzysowych i konfliktów zbrojnych.

"Pokaż mi swoją swastykę..."czyli warstwa ideologiczno symboliczna Azowa/reszty

Postprzez militarysta » 16 gru 2014, o 22:49

Zgodnie z życzeniem tworzę osobny wątek.

proszę w nim  I TYLKO W NIM kontynuować dyskusję o tradycji, odwołaniach, toposach kulturowych oraz ideologi ukraińskich batalionów ochotniczych.

@PawelekNieduzy
Może założysz osobny temat - "Pokaż mi swoją swastykę, a powiem Ci kim jesteś..." ?
Bo ja już na to nie mogę patrzeć. Wtedy mógłbym sobie na to nie patrzeć... Proszę, Please !!!
Ludzie dzielą się na tych którzy wiedzą co piszą, i na tych którzy piszą to co wiedzą.
Prosta sprawa: NIE ZNAM SIĘ = NIE PISZĘ O TYM

trupu chrání pancéřová deska :-)
"Czołgi nie potrzebują wiz!" - D. Rogozin
militarysta
Moderator
Moderator

Odp: "Pokaż mi swoją swastykę..."czyli warstwa ideologiczno symboliczna Azowa/reszty

Postprzez wojtop » 16 gru 2014, o 22:50

rpg, szmul, dajcie już spokój tej skrajnie durnej propagandzie.
Ukraińcy mają 320 tyś ludzi po bronią. W wyborach skrajna prawica dostała 2% głosów, takie ma poparcie w społeczeństwie. Statystycznie pod bronią powinno być więc teraz 320 tyś * 2% popierających skrajną prawicę=6400 popaprańców o skrajnie prawicowych poglądach. Wszyscy wiemy że istnieją, nie szokuje to nikogo bo jest to malutka mniejszość która w razie czego może zostać szybiutko rozniesiona przez pozostałe 313 tyś uzbrojonych normalnych ludzi.
Teraz weźmy ich oponentów. Jeśli odzwierciedlają oni średnią rosyjską to 17 procent z nich to komuniści a 6 wspiera psychopatę Żyrynowskiego. Czyli mniej więcej 25 procent kwalifikuje się do leczenia na głowę w/g naszych standardów.