Nie mogliby zrobić czegoś w tym stylu?

mjacenty napisał(a):Podwozie bazuje na płycie od Kraba ? Znaczy się starego Kraba z Bumaru ?
Zawieszenie na wałkach skrętnych ?
norbi141 napisał(a):Dupy nie urywa.
Nie mogliby zrobić czegoś w tym stylu?
norbi141 napisał(a):Nie rozumiem tych wymagań.
Jaki jest sens możliwości transportu powietrznego
kompleks moderatora napisał(a):Ale to wtedy rozpołowione będą desantowane. I na miejscu zrzutu skręcane.
pio napisał(a):prowler napisał(a):Co do mostu towarzyszącego na rosomaku - kuriozum bez sensu (opancerzyć kabinę operatorską pojazdu opartego o rame ciężarówki 8x8 / 10x10 nie łaska?)
Nie jest to kuriozum. GDELS, Pearson i chyba też KMW produkuje mosty o nośności MLC 50 z przeznaczeniem dla KTO
http://www.militarysystems-tech.com/fil ... yker-l.jpg
Nic tak sapera nie wk.. jak bagatelizowanie jego problemów...pio napisał(a):I pomyśl sobie, że TRI też jest pojazdem torującymZresztą PTS-M też może pełnić taką rolę.
No ale jedno i drugie używa w tym celu ŁWD. Jeśli koniecznie się chce posiadać trał do takich zadań, to wspomniany wcześniej Pearson oferuje LWMR.
https://www.pearson-eng.com/wp-content/ ... 08/1-1.jpg
prowler napisał(a):Nic tak sapera nie wk.. jak bagatelizowanie jego problemów...
To są doraźne rozwiązania - kompleksowe (niwelujące ryzyko niespodzianek) rozwiązanie to
Wystrzelić ŁWD a potem
Potraktować trałem elektromagnetycznym i wykopowym (Bo miny potrafią przetrwać impuls ładunku wydłużonego - szczególnie stare radzieckie TMki)
Ze względu na istnienie min przeciwburtowych wypadałoby aby pojazd miał solidną osłonę na burtach
A po za tym torowanie nie ogranicza się do przejść w zagrodzie minowej to także usuwanie niszczeń, gruzowisk, zasypywanie rowów itp
Dlatego też pełnokrwistym wozem torującym jest (a raczej byłby MID
Gdyby dać mu punkty mocujące ŁWD, trału TEM-7 oraz mieć możliwość wymiany lemiesza na pełnowymiarowy trał (+ ERAWA na burtę - do "zbierania" przeciwburtowych)
Tak wygląda taki trał "po Bożemu"
A tak wygląda pojazd w który powinno inwestować wojsko - zamiast mocno średnich koparko-ładowarek UMI
pio napisał(a):prowler napisał(a):Nic tak sapera nie wk.. jak bagatelizowanie jego problemów...
Dlatego... ich problemy są bagatelizowane.
Nie pije - nawet w karnawał.Domyślam się, że pijesz do tego
https://i.imgur.com/A147inj.png
Zauważ że pojazd z koncepcji załatwia potrzebę "dedykowanego" stawiacza min, wróć - dedykowanego stawiacza min narzutowychMimo to zacznijmy od tego, że nasi saperzy nie posiadają jakichkolwiek sprawnych pojazdów do narzutowego stawiania min
Tak tylko Ty mówisz cały czas o trałach naciskowych i wykopowych usuwających miny spod gąsienic..A poza tym dwa lata temu mówiło się o tym, że nasz przemysł ma opracować następców radzieckich trałów czołgowych. I póki co ani widu, ani słychu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], norbi141, w-t i 11 gości