Morfeusz napisał(a):DBR napisał(a):Mnie cały czas nurtuje pytanie po co wydłużano kadłub o jedną parę kół nośnych...
Ja tam widzę tyle samo par kół co zawsze. 7.
Faktycznie mój błąd - wielbłąd wręcz


Morfeusz napisał(a):DBR napisał(a):Mnie cały czas nurtuje pytanie po co wydłużano kadłub o jedną parę kół nośnych...
Ja tam widzę tyle samo par kół co zawsze. 7.
Tromp napisał(a):Tak, to pojazd doświadczalny. Pozwalający postronnym doświadczyć wrażeń związanych z tym, że KMW robi cokolwiek.
momotoro napisał(a):Tromp napisał(a):Tak, to pojazd doświadczalny. Pozwalający postronnym doświadczyć wrażeń związanych z tym, że KMW robi cokolwiek.
A co wiewiórki mówią na ten temat?:)
Damian90 napisał(a):Widać wieża Leclerca nie za bardzo bez problemu dała się zaadaptować do kadłuba Leoparda 2, to wymusiło podniesienie pierścienia oporowego, tym samym tworząc większą niż w innych konstrukcjach strefię osłabioną.
pio napisał(a):Tymczasem plotki o możliwym rozpadzie KNDS są co raz głośniejsze.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości