Altay i turecka pancerka

Dyskusje poświęcone współczesnym siłom lądowym.

Altay i turecka pancerka

Postprzez militarysta » 10 maja 2011, o 14:41

No i wreszcie mamy:

Obrazek

Do bólu konserwatywnie zaprojektowany czołg - wg zachodniego stylu.
Podoba mi się. Widać, że Turcy nie cudowali tylko kompilowali sprawdzone rozwiązania.

Ciekawe gdzie i ile amunicji II rzutu przenosi Altay.
Kadłub wygląda na tył krojony pod Euro P-P (MB 833) zaś przód to koncepcyjnie M1 (kierowca po środku, po boku "coś" -zapewne paliwo). Być może cały zapas amunicji został umieszczony w niszy wieży. A może z 6-10 sztuk wepchnięto pomiędzy PP a przedział załogi.
Wygląda ciekawie.
Ludzie dzielą się na tych którzy wiedzą co piszą, i na tych którzy piszą to co wiedzą.
Prosta sprawa: NIE ZNAM SIĘ = NIE PISZĘ O TYM

trupu chrání pancéřová deska :-)
"Czołgi nie potrzebują wiz!" - D. Rogozin
militarysta
Moderator
Moderator

Re: Altay

Postprzez corran » 10 maja 2011, o 16:05

Był krojony pod MB 833 bo taki ma napęd ;-)
corran
Użytkownicy
Użytkownicy

Postprzez gryf001 » 10 maja 2011, o 16:52

Bardziej zalatuje Leo 2 niż K-2.

Pozdrawiam. Gryf.
gryf001
Użytkownicy
Użytkownicy

Postprzez Ronson » 10 maja 2011, o 18:08

Przednia półsfera beznadziejnie zaprojektowana. Albo za mały kąt względem normalnej, albo za duży, który będzie skutkował rykoszetowaniem w jarzmo wieży.
Nie przekonuje mnie.
Ronson
Użytkownicy
Użytkownicy

Postprzez Darknes1990 » 10 maja 2011, o 18:40

Nie mówcie chop zanim nie przeskoczycie. Przynajmniej jest to jeden z czterech prototypów które mają powstać do końca roku.
http://www.altair.com.pl/start-6209
i Nie oznacza to, że konstrukcja pozostałych będzie konwencjonalna.
\"Generał Anders z II korpusu polskiego śmiejąc się powiedział mi, że jeżeli jego wojska dostaną się pomiędzy armię niemiecką, a rosyjską to nie będzie mógł się zdecydować z kim bardziej chce walczyć.\" PATTON
Darknes1990
Użytkownicy
Użytkownicy

Postprzez sickboy » 10 maja 2011, o 19:18