Taka dość ciekawa sprawa. Wygląda na to że front wieży Thumpera powinien mieć taką samą grubość jak w wypadku M1A1/A2 (~900-960mm), burty wyglądają na lepiej chronione (więcej niż ~360-400mm?), strop również lepiej chroniony.
Pytanie czy to samo da się zrobić z kadłubem? Grubość "dziobu" nie musi być zwiększana, już dziś jest przyzwoita. Co z płytą nad stanowiskiem kierowcy? Nad zbiornikami paliwa ma ~100mm, może nawet ~200mm, czy to samo dałoby się zrobić nad stanowiskiem kierowcy? W zasadzie czemu nie do tego tak to zaprojektować by przesłonić pierścień oporowy wieży.
Burty kadłuba, myślę że za cenę nieco szerszej maszyny można by dojść do ~100-200mm, chyba nie było by problemów z wsadzeniem wozu na lawetę kolejową, ewentualnie zdejmowano by fartuchy boczne.
Najważniejsza rzecz, tak przeprojektować wydech silnika by polepszyć ochronę tyłu kadłuba, żaluzje tam się znajdujące mają też coś koło 40mm jak i tył, może troszkę mniej, ale to zdecydowanie za mało.
Oczywiście dochodzi jeszcze kwestia masy ale używając lżejszych materiałów o podobnych właściwościach albo i lepszych jak obecnie używane można by pokombinować, to się też tyczy innych typów czołgów i ich przyszłego rozwoju.