AHRLAC

Lotnictwo wojskowe - sprzęt, taktyka, operacje sił powietrznych.

Re: AHRLAC

Postprzez Barb » 10 sie 2012, o 16:25

Wiesz teraz to będzie kosmetyka. Mniejsza masa, słabszy (ekonomiczniejszy) silnik przy zbliżonych osiągach, większy zasięg przy takiej samej ilości zabieranego uzbrojenia itd. Z bsl'em budowanym od podstaw można także bardziej swobodnie bawić się układem konstrukcyjnym. Jednak na obecnym etapie rozwoju bsl to raczej jeszcze kosmetyka niż różnice w stopniu znaczącym decydujące o osiągach samolotu. I co najważniejsze, w wypadku PZL-230 tego samolotu niema. Nie było prób w locie, więc po co budować wpierw samolot by na jego bazie budować bsl zamiast budować od razu bsl.
Barb
Użytkownicy
Użytkownicy
 
Posty: 1882
Dołączył(a): 23 paź 2010, o 04:25

Re: AHRLAC

Postprzez Lumen » 13 lip 2016, o 20:32

http://www.defence24.pl/408934,scorpion ... -air-force
Czyżby sobie Brytyjczycy fundowali "Alpha Jety"?

W sumie do realnego szkolenia JTACów,czy też jako pewien etap szkolenia pilotów to to może ma sens...
Ale brak mu pancerza by robić za Su 25/A-10

P.S. Zastanawiam się czy nasze SP nie powinnokupić6-8 uzbrojonych Masterów - do podobnych zadań (wsparcie szkolenia)
Oczywiście-dziś mamy tylko nowoczesnych 48 WSB ale nawet zakładając że docelowo będzie tylko 80 to przy chęci utrzymania dobrego poziomu potrzeba maszyn szkolenia zaawansowanego nie ograniczy się do zakupionych Masterów
Lumen
Użytkownicy
Użytkownicy
 
Posty: 861
Dołączył(a): 21 cze 2014, o 06:52

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo wojskowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość