Znalezione wyniki: 3479

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Re: Nowy czołg dla WP

mjacenty napisał(a):Tromp ale poleciałeś optymizmem . Biorąc pod uwagę uruchomienie programu BWP jako pilniejszego to realnie nowego czołgu w WP nie będzie wcześniej jak 2035 r. A reszta to bicie piany.

No wlasnie nie. Kasy jednak przybywa.
przez Tromp
16 lut 2018, o 10:38
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Nowy czołg dla WP
Odpowiedzi: 2007
Wyświetlone: 192925

Re: Nowy BWP dla Polski - część II

Zmodyfikowana ERAWA 2 pojdzie juz na T i PT, o ile nie wygra inna opcja. Natomiast 3 moze sie zalapac najwczesniej akurat na NBWP...
przez Tromp
16 lut 2018, o 01:02
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Nowy BWP dla Polski - część II
Odpowiedzi: 1912
Wyświetlone: 212337

Re: Nowy czołg dla WP

Może dlatego ze problemem WP nie są czołgi? To w takim razie może zamknijmy ten temat bo według obiekta temat czołgów nie jest problemem więc nie warto o nim dyskutować... Zwyczajnie nowego czolgu przed 2025 nie bedzie, bo nie bedzie za co. A to bedzie taka smieszna data, ze byc moze juz bedzie jez...
przez Tromp
16 lut 2018, o 01:00
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Nowy czołg dla WP
Odpowiedzi: 2007
Wyświetlone: 192925

Re: Nowy BWP dla Polski - część II

O pancerz reaktywny dla NBWP jestem akurat dziwnie spokojny.
przez Tromp
16 lut 2018, o 00:56
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Nowy BWP dla Polski - część II
Odpowiedzi: 1912
Wyświetlone: 212337

Re: Artyleria WP - cz. II

Taak? A to ciekawe, bo decyzja o moderce przynajmniej części pozostałych 122 zapadła...
przez Tromp
15 lut 2018, o 13:57
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Artyleria WP - cz. II
Odpowiedzi: 944
Wyświetlone: 120094

Re: Nowy czołg dla WP

No nie, nadal nie rozumiesz. O ile rzeczywiście całkowicie autonomicznych maszyn jeszcze nie będzie (może pomocnicze, działające na zasadzie "idź z A do B i wykonaj określoną czynność"), o tyle jakieś bezzałogowce naziemne są opracowywane. Swoją drogą, kto ci takich bzdur o F-22 naopowiada...
przez Tromp
13 lut 2018, o 21:47
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Nowy czołg dla WP
Odpowiedzi: 2007
Wyświetlone: 192925

Re: Modernizacja polskich czołgów T-72M1 i PT-91

Ale ty wiesz, że to MON decyduje, ile kasy wyda, nie przemysł? I że przemysł chciałby jak najszerszego zakresu i jak najwięcej wozów?
Co do asop, to jak wyżej - absolutnie nie jest to grantolot. Tzn w praktyce grantolotem pewnie zostanie, ale nie z winy twórców.
przez Tromp
10 lut 2018, o 18:58
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Modernizacja polskich czołgów T-72M1 i PT-91
Odpowiedzi: 1108
Wyświetlone: 150138

Re: Nowy czołg dla WP

A wy to próbowaliście coś znaleźć nt. tego, o czym piszecie, czy tak sami z siebie? Bo mam wrażenie, że Amerykanie by się zdziwili na wieść o zamknięciu programu "bezzałogowego skrzydłowego" równie mocno, co Niemcy, gdyby usłyszeli, że jakiś Polak przypisuje im budowę bezzałogowego czołgu...
przez Tromp
10 lut 2018, o 18:47
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Nowy czołg dla WP
Odpowiedzi: 2007
Wyświetlone: 192925

Re: Modernizacja polskich czołgów T-72M1 i PT-91

Żeby tak jeszcze ktoś myślał logicznie... Co do asop, to jest kilka ofert zza granicy i rodzima praca B+R ze śmiesznie małym budżetem. Nie jest to grantolot, ci ludzie faktycznie chcą coś zrobić i chyba nawet by umieli, ale nie ma forsy.
przez Tromp
10 lut 2018, o 18:28
 
Dział: Wojsko Polskie
Wątek: Modernizacja polskich czołgów T-72M1 i PT-91
Odpowiedzi: 1108
Wyświetlone: 150138

Re: Leoclerc startuje?

O ile się orientuję, to bardziej udają, że coś robią. Brak wizji, chęci do roboty, brak kasy, nie wiem, wybierz sobie. O ile PGZ ma jakąś wizję, w tym i modelu pozyskania nowego czołgu, jak i samego czołgu, o tyle na szczeblu rządowym sprawa wygląda jak w sumie wszystko inne, poza może Wisłą i Kormo...
przez Tromp
9 lut 2018, o 18:03
 
Dział: Wojska lądowe
Wątek: Leoclerc startuje?
Odpowiedzi: 50
Wyświetlone: 4730

Re: Straty Leopardów 2 w Syrii.

A nie przyszło wam do głowy, że lufy są obkładane różnymi rzeczami, w tym i włóknami, w celu ograniczenia emisji ciepła?
przez Tromp
9 lut 2018, o 18:01
 
Dział: Wojska lądowe
Wątek: Straty Leopardów 2 w Syrii.
Odpowiedzi: 60
Wyświetlone: 15032

Re: Leoclerc startuje?

No nie, niekoniecznie, ale na razie akurat w tym wypadku u nas za wiele nie działają. Bardziej się nasi interesowali, ale też dosyć mało konkretnie...
przez Tromp
9 lut 2018, o 15:27
 
Dział: Wojska lądowe
Wątek: Leoclerc startuje?
Odpowiedzi: 50
Wyświetlone: 4730

Re: Leoclerc startuje?

No właśnie nie. Był taki wywiad w zeszłym roku, gdzie wyraźnie padła informacja o nowym czołgu w 2030, czy też około 2030.
przez Tromp
8 lut 2018, o 23:04
 
Dział: Wojska lądowe
Wątek: Leoclerc startuje?
Odpowiedzi: 50
Wyświetlone: 4730

Re: Leoclerc startuje?

Ważniejsza informacja jest inna: że Berlin i Paryż dogadują szczegóły odnośnie wymagań... Bo cała reszta to najwyraźniej rzeczywiście wewnętrzne działanie KNDS. Nie do końca może, bo OIDP szef francuskiego odpowiednika IU deklarował z pół roku temu, może nawet dłużej, że ersatz-Leclerc miałby pojawi...
przez Tromp
8 lut 2018, o 19:12
 
Dział: Wojska lądowe
Wątek: Leoclerc startuje?
Odpowiedzi: 50
Wyświetlone: 4730

Re: Leoclerc startuje?

przez Tromp
7 lut 2018, o 22:52
 
Dział: Wojska lądowe
Wątek: Leoclerc startuje?
Odpowiedzi: 50
Wyświetlone: 4730
Następna strona

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania